Non‑Essential Workers wracają z kolejnym hipnotyzującym singlem TELLTALE

TELLTALE to kolejny rozdział w karierze zespołu Non‑Essential Workers, który poprzedzał elektryzujący singiel Come Plain. Najnowsza piosenka tego międzynarodowego tria to również kontynuacja współpracy z hipnotyzującą krakowską wokalistką ukrywającą się pod pseudonimem Namena Lala.

Choć elektroniczne i trip‑hopowe pejzaże dźwiękowe są bliskie Non‑Essential Workers, w TELLTALE zespół wchodzi na nowy liryczny teren – przygląda się relacji przez pryzmat podróży i czasu. Od pierwszych taktów słuchacz trafia do środkowoeuropejskiej dyskoteki – średniowiecznej piwnicy rozświetlonej neonami – i zostaje zaproszony do tańca, podczas gdy historia rozwija się na jego oczach.

Każdy z nas nosi w sobie nieskończenie wiele opowieści. „TELLTALE” to podróż w głąb jednej z nich, zakodowana w wielowarstwowej piosence. To eksploracja wspomnień o miłości, która nigdy się nie wydarzyła, oraz próba zrozumienia obu stron tego, dlaczego nigdy nie mogła zaistnieć — opisuje zespół.

Nie chodzi o to, kto co powiedział. Liczy się droga, którą przebywamy.

BIO:

Non-Essential Workers (N.E.W.) to międzynarodowy kolektyw muzyczny, który łączy artystów z USA, Wielkiej Brytanii i Polski. Ich twórczość jest połączeniem muzyki elektronicznej, eksperymentalnej oraz industrialnej, z mocnym naciskiem na warstwę wizualną. Misją zespołu jest połączenie obrazów z dźwiękami oraz wydarzeń z emocjami w czasie rzeczywistym, tworząc unikalne doświadczenie artystyczne angażujące zarówno zmysły wzroku, jak i słuchu.

Projekt powstał w odpowiedzi na pandemiczne czasy, kiedy artyści na całym świecie znaleźli się w trudnej sytuacji, często uznani za „nieistotnych” (stąd nazwa Non-Essential Workers). Gdy świat ogarnął mrok, zbiorowe wartości, priorytety i zrozumienie tego, co jest naprawdę istotne, stały się wyraźnie widoczne: zdrowie jest niezbędne. Prawa są niezbędne. Praca jest niezbędna. Sztuka jest niezbędna. Muzyka jest niezbędna.

Brzmienie N.E.W. to fuzja dźwięków i obrazów, tworzona w sposób dynamiczny, często eksperymentalny. W swoich kompozycjach łączą syntezatory, przetworzone wokale i mocne, często mechaniczne brzmienia, inspirowane zarówno retro elektroniką, jak i współczesnymi trendami w muzyce alternatywnej. Na swoim koncie mają zeszłoroczną EP-kę First Shift z czterema utworami oraz single People, Fire, Impossible i Come Plain.

 

POBIERZ PRESSPACK

 

Informacja prasowa.docx

DOCX 8.1 KB

Metadane

DOCX 8.0 KB
STREAMING

 

KONTAKT

 

Udostępnij

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o Band Agency

Jesteśmy agencją marketingową specjalizującą się w rynku muzycznym. Łączymy doświadczenia z branży muzycznej i marketingowej, a przez kilkanaście ostatnich lat zdobywaliśmy jedne i drugie. Pracowaliśmy dla artystów, największych marek polskiego internetu, ecommerce i czołowych agencji koncertowych. Teraz łączymy siły, by stworzyć coś wyjątkowego.

Nasz team pomaga niezależnym artystomorganizatorom wydarzeń i labelom docierać do nowych słuchaczy i budować z nimi trwałe relacje. Oferujemy pełną obsługę marketingową projektów muzycznych: od strategii, przez social media, media relations, kampanie ads, optymalizację streamingów, aż po działania niestandardowe.

Kontakt

BAND AGENCY Młyńska 5a/15 61-729 Poznań

535240960

jarek@bandagency.pl

www.bandagency.pl